ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ –ΑΛΛΑΓΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. 

Η επιστροφή σας θα γίνεται δεκτή εφόσον ισχύουν όλα τα παρακάτω:  

  1. Η αγορά να έχει πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά).   
  2. Το/τα προϊόν/α να βρίσκεται/ονται στην αρχική του/ς κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).  
  3. Το δέμα της επιστροφής πρέπει να περιλαμβάνει το ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ συμπληρωμένο και την αντίστοιχη ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ. 
  • ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:
    Στο έντυπο επιστροφής (κατεβάστε το έντυπο πατώντας εδώ) σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές

A. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ ΑΛΛΑΓΗ:

Η εταιρεία μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που μας επιστρέψατε. 

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο.

Για τη δέσμευση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή.

Σας ενημερώνουμε πως για να γίνει αφαίρεση του ποσού/ υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘σχόλια’ να σημειώσετε τη λέξη ‘ΑΛΛΑΓΗ’.

Το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας καθώς θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας, ενώ τα νέα σας προϊόντα θα αποσταλούν εφόσον παραλάβουμε τα προϊόντα της επιστροφής.

Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην εκάστοτε ισχύουσα τιμή . 

Μεταφορικά Κόστη Αντικατάστασης :  

Με τη χρήση του συνεργάτη μας (Γενική Ταχυδρομική) και χρέωση παραλήπτη , το κόστος της πρώτης επιστροφής είναι ΔΩΡΕΑΝ.  Το κόστος επαναποστολής ανέρχεται στα 2€.

Σημειώνουμε ότι υπάρχει δυνατότητα αλλαγής στα φυσικά μας καταστήματα χωρίς επιπλέον χρέωση.  

Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 4-8 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών.   

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.   

B. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Για να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων παρακαλείστε να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία, IBAN, όνομα τράπεζας και όνομα δικαιούχου στα σχετικά πεδία του εντύπου. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 5 – 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας .

Τα προϊόντα τα αποστέλλετε με τη χρήση του συνεργάτη μας (Γενική Ταχυδρομική) προς το Τμήμα Επιστροφών, Σουλίου 74, Άγιος Δημήτριος,ΤΚ:17342, Αττική με χρέωση παραλήπτη. Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται 3€, ποσό το οποίο αφαιρείται από το σύνολο της κατάθεσης. 

Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά κόστη και τα καταβάλετε στην εταιρεία που έχετε επιλέξει κατά την αποστολή του δέματος. 

Σημειώνουμε ότι επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα. 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:  

Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο [email protected] εντός 6 ημερών από την ημέρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.  

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στην Fullah Sugah με την εταιρεία ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική) με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας Fullah Sugah.  

Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη. 

 

  • ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ  

Αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων  σε παραγγελία που έχετε πραγματοποιήσει από Κύπρο, θα μπορείτε να πραγματοποιείτε  αποκλειστικά στο φυσικό μας κατάστημα στη Λεμεσό, στην οδό Λεωφ.Μακαρίου Γ’ 125, 3021

.  

Για ελαττωματικά προϊόντα ή για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί σχετικά με την παραγγελία σας, μπορείτε να καλέσετε στο +357 25 725225 (Ωράριο: Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 10:00 – 19:00 , Τετάρτη 10:00 – 14:00 και Σάββατο 10:00 – 15:00).                                    

 

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:       

  • Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και κοσμήματα.   
  • Σε περίπτωση που υπάρξει πιστωτικό υπόλοιπο μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 6 μηνών   
  • Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.  
  • Παρακαλούμε να φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή.  
  • Με τραπεζική κατάθεση : Στις επιστροφές   χρημάτων, στην περίπτωση που ο   πελάτης διατηρεί λογαριασμό σε διαφορετική τράπεζα εκ των εξής τεσσάρων (4) συνεργαζόμενων τραπεζών: Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα ή Eurobank, τότε τα έξοδα για την επιστροφή της αντικαταβολής θα επιμερίζονται σε εντολέα και δικαιούχο.